طرح و مدل‌های روشویی

روشویی‌ها در دو مدل کابینتی و بدون کابینت تولید می‌شوند. منظور از روشویی‌های بدون کابینت، همان روشویی‌های ایستاده است که معمولا از جنس چینی هستند و در اکثر خانه‌ها استفاده می‌شوند.این نوع روشویی در ابعاد و اندازه‌های متفاوتی تولید می‌شوند.

اگر شما هم از این مدل روشویی در منزل‌تان استفاده می‌کنید و به دنبال تغییر کوچکی در سرویس بهداشتی خود هستید، پیشنهاد ویژه‌ای برایتان داریم. شما می‌توانید در سرویستان از باکس یا کمد برای نگهداری لوازم بهداشتی و شوینده‌ها استفاده کنید. 

روشویی ایستاده آرمان یزد
روشویی ایستاده آرمان یزد

مدل دیگری از روشویی به نام روشویی کابینتی یا یونیت‌دار طراحی و تولید می‌شود. این مدل به دلیل کاربردی‌تر بودن با استقبال زیادی روبه‌رو شده که با انتخاب آن به راحتی فضای زیر سینک خود را کاربردی می‌کنید. فضای زیر سینک محل مناسبی برای قرار‌دادن انواع مواد شوینده و بهداشتی است.

روشویی‌های کابینتی در دو نوع دیواری و پایه دار تولید می‌شوند. اگر سرویس بهداشتی شما آنقدر کوچک است که با قرار‌دادن روشویی کابینتی پایه‌دار فضای قرار دادن دمپایی سرویس بهداشتی را از دست می‌دهید، پیشنهاد می‌کنیم از نوع کابینتی دیواری آن استفاده کنید.فضای زیر این روشویی فضای مناسبی برای قرارگیری دمپایی یا حتی سطل زباله است.

در صورتی که سرویس بهداشتی فضای زیادی ذارد وبا محدودیت روبه‌رو نیستید پیشنهاد می‌کنیم از روشویی کابینتی پایه‌دار استفاده کنید. به دلیل قرار گرفتن این نوع روشویی روی زمین، این مدل نسبت به مدل دیواری می‌تواند وزن بیشتری را تحمل کند. در نتیجه شما در انتخاب جنس سینک و صفحه روی یونیت آزاد هستید. 

روشویی کابینتی آرمان یزد
روشویی کابینتی آرمان یزد
روشویی مدرن کابینتی آرمان یزد
روشویی کابینتی آرمان یزد (2)
بستن
مقایسه