انواع کاشی و سرامیک‌ مورد استفاده در حمام و سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی جزو بخش‌های پرکاربرد منزل است که باید طراحی آن به خوبی انجام گیرد. در این صورت از نظر سلامت و زیبایی، نیاز ساکنین را برطرف می‌کند.

اگر سری به بازار خرید و فروش کاشی و سرامیک زده باشید، تنوع زیادی در مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌ها دیده می‌شود. قطعاً هر کسی سلیقه خاص خود را دارد یا بر اساس دکوراسیونی که برای سرویس بهداشتی خود در نظر گرفته است، به خرید مدل کاشی و سرامیک خاصی گرایش دارد؛ اما باید این بخش را با دقت انتخاب کنید؛ زیرا بخش زیادی از منظره سرویس بهداشتی را به خود اختصاص می‌دهد و می‌توانید به کمک آن، بخش عظیمی از زیبا شدن سرویس بهداشتی را ترتیب دهید.

کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی و در کل هر متریالی که برای پوشش دیوار یا کف سرویس استفاده می‌شود، چیزی نیست که بتوان بعد از مدتی کوتاه آن را تعویض کرد. این کار هم دردسرهای خودش را دارد و هم هزینه بسیاری را به همراه دارد. به همین جهت برای آن که مجبور به این کار نشوید، بهترین راه، انتخاب دقیق کاشی و سرامیک پیش از خرید است.

همچنین شما باید جزئیاتی چون انتخاب رنگ، ابعاد و طرح را نیز کاملا جدی بگیرید و پس از آن که متریال کاشی و سرامیک را انتخاب کردید، در خصوص سایر موارد نیز به طور دقیق بررسی‌های خود را انجام دهید تا در نهایت به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

کاشی و سرامیک پذیرایی

سرامیک‌ها به دلیل تنوع در مدل و طرح و کیفیتی که دارند مناسب تمامی محیط‌های داخلی هستند. عوامل گوناگونی مثل دوام، لغزندگی، لکه پذیری، جذب آب در انتخاب انواع سرامیک کف مؤثر هستند. بنابراین انتخاب سرامیک مناسب ممکن است کمی پیچیده باشد که در صورت داشتن کمی اطلاعات در این زمینه انتخاب آن آسان خواهد بود.

سرامیک‌های کف همیشه محبوب و پرکاربرد بوده‌اند. تنوع نامحدود، قیمت مقرون به‌صرفه، مقاومت در برابر رطوبت و امکان شستشوی از جمله موارد محبوبیت آن‌ها می‌باشد. تنوع در انواع سرامیک کف منزل، امکان هماهنگی آن‌ها با رنگ‌ها و سبک‌های گوناگون در دکوراسیون داخلی را به وجود می‌آورد.

مقاومت سطحی انواع سرامیک کف منزل، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. انواع سرامیک با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، در سالن پذیرایی، راهرو و حتی اتاق خواب استفاده می‌شوند ولی معمولاً مناسب برای کف‌پوش در مناطق گرمسیری هستند چون خنکی و سرما را به خود جذب می‌کنند. قیمت انواع سرامیک کف بر اساس کیفیت و درجه‌بندی، هزینه حمل و نقل، محل نصب، نوع لعاب و… بر حسب مترمربع و به صورت عددی قیمت‌گذاری می‌گردد.

بیشتر بخوانید: مشاهده انواع کاشی و سرامیک حمام 

مشاهده مقالات مرتبط

بستن
مقایسه